Donnerstag, 1. Juni 2017

Oddball Fb - Challenge June


Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Heute startet in unserer Facebook Gruppe wieder neue Challenge
Today starts in our Facebook group again a new challenge.




Für meine DT-Karte habe ich ein brandneues Image verwendet.

For my DT card I used a brand new image.



Bitte nutzt meinen Code 
um auf euren nächsten Einkauf 10% zu erhalten
Please use my code
to get 10% on your next purchase

DTTINA10


Hierfür habe ich die Hintergründe selbst gestaltet.
Bei dem Braunen habe ich Distress Oxide in Walnut Stain und 
Kraft Papier genutzt.
Der blaue Hintergrund wurde ebenfalls mit Distress Oxide in Broken China, Cracked Pistachio 
und Walnut Stain auf Glossy Paper erstellt. 
Nach dem Trocknen habe ich das Ganze noch mit einem weichen Tuch poliert.

Den Reißverschluss finde ich so witzig...
er ist aus schwarzem Cardstock gestanzt.

For this I created the backgrounds itself.
For the brown I used Distress Oxide in Walnut Stain and 
Kraft paper.
The blue background was also created with Distress Oxide in Broken China, Cracked Pistachio 
and Walnut Stain on Glossy Paper.
After drying I polished the whole thing with a soft cloth.

I find the zipper so funny ...
It is punched from black cardboard.


Den Digi Stempel habe ich auf ein Canson Papier gedruckt, 
mit Polychromos koloriert und den Hintergrund dann mit Öl Pastell Kreiden gewischt.

The Digi stamp I have printed on a Canson paper,
Colored with Polychromos, then wiped the background with oil pastel chalks.


Nun sind wie auf eure Werke gespannt...
Now we are looking forward to your works ...

Challenge
Bild könnte enthalten: 1 Person


Bis bald...
See you soon..

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges
"DT-Favorite Winner"
I love Oddball Images and creepy designs








Kommentare:

  1. Super creation, love that zipper. We hope you join us again at the Crafters Café, CarolG

    AntwortenLöschen
  2. Oh my goodness, I love this card so much. The unicorn girl is stunning and I love the zipper on the side. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wanda DT World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous image and wonderfully coloured to perfection. Love the colours chosen and love the design. Great work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    AntwortenLöschen
  4. So cool image. Great work. Thanks so much for joining in at Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Anything Goes optional twist Transport" challenge.

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card, Tina. Great colouring. Thank you for joining us at As You Like It. Luv, Wilma

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"