Sonntag, 9. April 2017

Bloobel: FB - Challenge "Flower Garden"


Hallo Bloobel´s
Hello Bloobel´s


In diesem Monat steht die FB-Challenge von Bloobel Stamps unter dem Thema: 
This month the Bloobel Stamps FB-Challenge will be under the theme:

"Flower Garden"


Dazu hat Lisa Bloobel wieder ganz tolle neue Motive gezeichnet
For this, Lisa Bloobel has drawn again very great new images


Ich habe mehrere Blumen gewählt 
I have chosen several flowers
Diese findet ihr im Shop
You can find them in the shop



Die Blumen scheinen sehr gesprächig zu sein,
doch das stört diese Yogi nicht im geringsten.
The flowers seem to be very talkative,
but that does not bother this Yogi.


Coloriert habe ich alles mit Twin Touch Markern.
All colored with Twin Touch Markers.


Und hier kommt ihr zur aktuellen Facebook Challenge.
And here you come to the current Facebook Challenge.

Kein automatischer Alternativtext verfügbar.

Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges











Kommentare:

  1. How fun. Love the scene you have created. Thanks for playing along with us this fortnight at Little Miss Muffet. AJ DT LMM

    AntwortenLöschen
  2. Great fun card.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Bring on the Bling' challenge this week and good luck x Susan x

    AntwortenLöschen
  3. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    AntwortenLöschen
  4. Great job coloring. Thank you for joining us at the Creative Knockouts Challenge Blog.
    April

    AntwortenLöschen
  5. WOW! Beautiful colors and amazing design.
    Thank you for joining in with Crafting With An Attitude.
    Regards,
    BożenA DT CWAA

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"