Freitag, 31. März 2017

Polkadoodles: Challenge Reminder

Guten Morgen ihr Lieben
Good morning dears


Heute möchte ich euch an unsere Challenge erinnern
Today i would like to remind you of our Challenge

Thema ist / Theme is 
Anything goes / optional: Flowers


Ich habe einen kleinen Garten angelegt. 
Dort gibt es jede Menge Blumen, aber auch Bäume, ein Vogelpaar,
viele Schmetterlinge und Bienen.
I have created a small garden.
There are lots of flowers, but also trees, a pair of birds,
many butterflies and bees.


Für mein Werk habe ich einiges aus dem 
Big Bundle verwendet.
For my work I have used a lot from the
Big Bundle.


Winnie - Dandelion Day ist mit Touch Twin Markern coloriert.
Winnie Dandelion Day is colored with Touch Twin Markers

Hier findet ihr auch einzelne Komponenten:
Here you will also find individual components:


Die Form für den Garten besteht übrigens aus einer leeren Tabakdose,
die ich der Länge nach durchgeschnitten habe.
The form for the garden consists, incidentally, of an empty tobacco can,
Which I have cut in length.


Und hier gehts zu unserer
And here it goes to our
Wir freuen uns schon sehr, eure werke zu sehen.
We are very happy to see your works.



Bis bald / See you soon

Tina
"PaperPlotterLotta"



Challenges


"TOP3 Winner"






Kommentare:

  1. WOW WOW WOW WOW this is just super amazing work. I love it. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Challenge, best of luck with your entry.

    Annette DT for  http://morgansartworld.blogspot.com.au/<br

    AntwortenLöschen
  2. Just super amazing work. Love this. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge



    AntwortenLöschen
  3. Very awesome design! Love the flying bees buzzing around and those seed packets are adorable.

    AntwortenLöschen
  4. Love it .. every detail is perfect xx

    AntwortenLöschen
  5. What an adorable scene, love all the detail and colours a beautiful card. Thank you for joining us at Morgan's Artworld. Faith DT

    AntwortenLöschen
  6. I have a small garden Tina but I guarantee you it doesn't look as fabulous as this. Awesome job!

    AntwortenLöschen
  7. Very pretty project!! It looks like a lot of work but it is very beautiful. Thank you so much for joining us at Inspiration Destination. Good luck!!! Patricia

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"