Freitag, 31. März 2017

Colour Crazy Challenge - April

Hallo ihr Lieben
Hello Dears

Es ist April und
heute startet wieder eine neue Challenge bei
It is April and
today a new challenge starts again at


Theme / Theme
Anything goes


In diesen Monat ist unser Sponsor 
In this month is our sponsor

OddballArt - Shop

Ich habe eine Karte erstellt mit dem Image #288
I made a card with this image #288



Coloriert mit Touch Twin Markern
Colored with Touch Twin markers


Jetzt sind wir sehr auf eure Werke für die Challenge gespannt
Now we are looking forward to your work for the Challenge

Hier gehts lang zur / right this way to


Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges








Kommentare:

  1. This is beautiful. I love the frame around the image. Thanks for joining us at Lil Patch of crafty Friends! :)

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous colouring and love the sparkly frame---Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  3. Awesome Tina your background really suits the mood of the image x

    AntwortenLöschen
  4. Awe she looks so sad, but you have done her beautifully! Lovely job! Yvonne x

    AntwortenLöschen
  5. Your coloring is beautiful Tina!❤

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"