Mittwoch, 22. März 2017

Bloobel: The slightly mad rabbit

Hallöle, liebe Bloobel Fans
Hello dear Bloobel Fans


Heute hab ich mal eine etwas andere Osterkarte für euch...
Today I have a different Easter card for you ...


Das ist / Thats is


Ein leicht irres Kaninchen
A slightly mad rabbit

Coloriert mit Touch Twin Markern
Colored with Touch Twin Markers

Ich liebe seinen durchgeknallten Blick... hahaha
Aber Vorsicht... er hat ja schon die Axt in der Hand
I love his crazy look ... lol
But be careful ... he already has the ax in his hand


Bis bald...
See you soon...

Tina 
"PaperPlotterLotta"


Challenges











Kommentare:

  1. Such a funny card.
    Thanks for joining us at Retarte#93
    Maria Pilar DT

    AntwortenLöschen
  2. Very fun... I love it!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna

    AntwortenLöschen
  3. Such a funny card.
    Thanks for joining with us at Retarte.
    Yaiza, Stampartpapel Dt

    AntwortenLöschen
  4. This made me smile - that's how I feel about easter!! Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenge Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    AntwortenLöschen
  5. Oh my gosh the sentiment is perfect for this crazy looking rabbit.. Fun card. I love it. thanks for sharing and making me laugh at Inspiration Destination.
    Billie A
    Inspiration Destination
    Catch the bug
    Creative with Stamps
    Aud Sentiments
    Stampavie and More

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"