Montag, 13. Februar 2017

February BlogChallenge Reminder - Julia Spiri

Hallo, Ihr Lieben
Hello Dears



Es ist wieder Zeit für eine kleine Erinnerung an unsere aktuelle
It's time for an little reminder of our current


Thema / Theme:

"I love red"


Zu eurer Inspiration habe ich diesmal eine süße Elfe gewählt
For your inspiration I have chosen an cute elf this time


Coloriert mit Polychromos
Colored with Polychromos




Links
Facebook Fangroup: Stamps by Julia Spiri
Julia Spiri:  on Pinterest

Julia Spiri: Etsy Shop
 

Bis bald...
See you soon...
"PaperPlotterLotta"


Challenges

Kommentare:

  1. Beautiful project Tina. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    AntwortenLöschen
  2. Your card is beautiful. I'm glad you were able to join us at Get Creative Challenges.

    Camille - DT Member

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. It is actually Angie's Digital Stamps Challenges. :) Angie-Owner

      Löschen
  3. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Fun Day Friday. Hope to see you again next time.

    AntwortenLöschen
  4. Very cute! Thank you for joining us at Angie's Digital Stamps. Cindy (DT)

    AntwortenLöschen
  5. So nice work!
    Thank you for joining with us at Create and Inspire.
    Irene (DT Member)
    Made In Borgo

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"