Donnerstag, 12. Januar 2017

Polkadoodles New Release: "...Make a wish"


Es gibt etwas zu feiern...
There is something to celebrate ...


Heute zieht ein neues Bundle in den Polkadoodles Shop ein
Today a new bundle enters the Polkadoodles shop


Darf ich euch dieses süße Nilpferd vorstellen
May I introduce to this sweet hippopotamus




Für diese Karte habe ich ein Design Blatt verwendet.
Da kann man Helga und all die Deko einfach drucken und ausschneiden.
For this card I used a design sheet.
You can print and cut Helga and all the decoration.


Please use the Code: HELGA to get 15% off for a limited time.


Die elegante ovale Stanze ist ebenfalls von Polkadoodles und 
als 3er Set im Shop erhältlich.
The elegant oval punch is also from Polkadoodles and as set of 3 in the shop available.




Morgen zeige ich euch noch weitere Werke mit der süßen Helga
Tomorrow I will show you other works with the cute Helga



Challenges

Kommentare:

  1. Thanks for sharing your sweet hippo card with us at Art Impressions this week!

    AntwortenLöschen
  2. Simply gorgeous lovely design card, and the hippo is adorable. Thanks so much for joining us over at Creative Knockouts, good luck and hope to see you again.
    ~ Denise DT ~
    Creative Knockouts
    {Denise's Patch of Creativity}
    {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}
    {Season’s Greeting Christmas Challenge}

    AntwortenLöschen
  3. Really cute image colored up and set off beautifully. Wow

    AntwortenLöschen
  4. So beautiful and girly! Love the design and pretty butterfly! Thanks so much for sharing at In The Pink!
    Lucy x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"