Dienstag, 3. Januar 2017

DT-SasayakiGlitter: New Blog Challenge: Green

Hallo Glitter - Fans
Hello Glitter - Fans



Heute beginnt eine neue Blog Challenge bei SasayakiGlitter
Today starts a new Blog Challenge by SasayakiGlitter



Das Thema ist diesmal
The theme is 

"GREEN"


Ich habe dafür eine Box aus einer großen Streichholzschachtel erstellt
I created a box from a large matchbox


Zuerst habe ich sie mit verschiedenen Design Papieren bezogen und 
einige Verzierungen aufgebracht 
First I glued it with different design papers and
some decorations applied


In der Schublade befindet sich der süße Digi Stamp
In the drawer is the sweet Digi Stamp




Coloriert habe ich mit Polychromos
I colored with Polychromos



Und hier kommt ihr nun direkt zur Challenge
And here you come directly to the Challenge


Wir freuen uns auf eure Werke
We are looking forward to your great works








Mit dieser Box nehme ich an folgenden Challenges teil
With this box i take part into the following Challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"

Kommentare:

  1. What a sweet matchbox with a lovely surprise inside. Thanks for joining in with us at Country View Crafts.

    AntwortenLöschen
  2. This is fantastic, I love it. Nice work.

    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]


    AntwortenLöschen
  3. Your altered matchbox is so cute. The Dino girl is just darling. Thanks for stopping by our house at 613 Avenue Create.

    AntwortenLöschen
  4. This is gorgeous great creation thank you for joining into our challenge at http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    Michelle DT

    AntwortenLöschen
  5. Very cute! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    AntwortenLöschen
  6. his so cute & great idea with the box.

    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Tracey DT   http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful project! Thanks for playing along in the 613 Avenue Create Challenge.
    Hugs Natalie
    INKognito

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"