Samstag, 24. Dezember 2016

Creativity is.....


Frohe Weihnachten euch allen
Merry christmas to you all


Ich bin an Weihnachten alleine und habe darum viel Zeit für mich
I am alone on Christmas and therefore have a lot of time for me


Für mich ist Kreativität so wichtig, wie die Luft zum atmen
For me, creativity is as important as breathing

Darum ist es völlig egal, wo man sie ausübt
That is why it does not matter where you do it


Dieses Motiv von Dr. Digi´s hat mich sehr amüsiert und jetzt seid doch mal ehrlich...
wer hat eine solche Situation nicht selbst schon erlebt?
This Image of Dr. Digi's am very amused and now be honest ...
who has not experienced such a situation yourself?



Den Hintergrund habe ich mit Inkspray in pink besprüht und 
einen kleinen Tupfenstempel verwendet.
Coloriert habe ich das Motiv mit Polychromos.
Der Bilderrahmen ist von Ikea.
The background I sprayed with pink ink spray and
used a  small polka dot punch stamp
I colored the image with Polychromos.
The picture frame is from Ikea.

Den Rahmen habe ich jetzt in meinem Bad plaziert
I put the frame in my bathroom now


Challenges




"Won" Top 3



Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. This is brilliant love it. Very true we have all been there.

    AntwortenLöschen
  2. I think this is great. Lovely with the sentiment.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    AntwortenLöschen
  3. This is great. your right. We have all been there. Love the design.

    AntwortenLöschen
  4. Fun !
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week ! Wishing you a very happy Christmas and best wishes for the New Year.

    Jo x

    AntwortenLöschen
  5. Haha! I love it! Great project. Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge. Happy New Year to you! Gayatri xx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"